Fandom

Valenciclopèdia

Universitat de Valência

1.063pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Universitat de Valência, oficialment Universitat de València-Estúpit General és un laboratori de cervells malèfics catalanistes situada al bell mig de València.

HistòriaEdit

Segons ressen en tots els pamfletos que te donen fón de les primeres universitats que hi hagué quan Jaume I vingué a Valencia. Estudis recients indiquen q'això no fon aixina i que en realitat lo que fan és llavar el cervell a tot qui entra per a portar a terme el malèfic pla del rettor que és crear un imperi català infernal ple de separatistes, caos i destrucció, i acabar conquistant el món.

CampusesEdit

BurjassotEdit

Açí és ahon estan les carreres de ciències tipo física, matemàtiques i tal. Es troba al costãet del Canal Nou erretevevé i la parà de tramvia de Sənt Andrés Estellés.

Blasco i BanyesEdit

Açí està Medicina que es la unica normal, i después totes les atres que son factories de porreros inadaptats i separatistes malèfics tipo Filosofia, Filologia, Comunicació, Periodisme, Historia etc. Açí quant estan de festa no fan paelles com en les atres universitats, açí cremen fotos del Rey i fan torraes de butifarra, munchetes, pantumaca i crema catalana. La parã de metro és Facultats.

Ausiàs MarckEdit

Merda on les hiag·ga, el pretenen traslladar a tarongers però mentrestant ahi estan en Mont-olivette passant-ho putes. Són tots els magisteris.

TarongersEdit

El més nou de la UV, pareixen unes fàbriques gegants, però en realitat hem arribat a la conclusió de que són congelãors. Allí s'estudia poc, pero lo que s'estudia, s'estudia. Tammé hi ha una bibloteca que pareix un castell i un polideportiu.

Per arribar s'agarra el tramvia i es para en la carrasca, passant de normal abans per l'avinguda de Cagalunya q'és un caos total.

Estudiants solemnesEdit

Xarxa d'Universitats Lluïs Motes
Flag of Scotland.svg
Universitat d'Andorra | Universitat de Valência-Estúpid General | Universitat de Montortal | Universitat Politònica de Valência | Universitat d'Alican' | Universitat de Txirona | Universitat de Llerida | UNiversitat Autònoma de Barcelona | Universitat Jaume I | Universitat Pompeig Fabra | S'Universitat de ses s'Illes Balear's | Miquel Hernàndis d'Elx | Afegir

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori