FANDOM

Partit polític albalencià creat allà per l'any -3aCV pel valencianíssim Sent Gonçalissondo, és més conegut com Vnió Valentina. El partit defén tot lo quê's valencians sempre han desitjat.

Història Edit

El partit se troba àmpliament implantat en tota l'horta sut arribant a tíndrer una alcaldia i varis regidors en esta zona. En la ciutat de Valência arribaren a ser part del govern i una vegâ tingueren un President de les Corts. Desprês lo PP va tramar un malèfic plaabsorver el partit i quedar-se en els seus 200.000 votants i aixina lo conseguiren quan a les eleccions del 2000, un chiquillo els donà el partit, ara s'estan refent pero Sent Andreu els ha furtat l'electorat per lo que s'han quedat només ês regidors i quatre iaios.

Coses que defén Edit

  • Pluralisme democràtic bassat en el respecte a âtres comunitats españyoles.
  • L'Idioma Valencià com a signe únic i indiferent en totes les sewes varietas, excepte en les que se'n vagen més enllà de l'horta.
  • La nostra Senyera com a bandera única i distintiva i genuina de la terreta.
  • La paella com a plat diferenciador de l'únic diasistema valencià. L'arròs La Fallera el garrofó, el pollastre valenciá i les tarongetes valencianes. Respecte als tarongers UV manté una actitud indiferent. Cal resaltar que les sewes sigles se confonen amb la sewa rival ideològica Universitat de Valência.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori