FANDOM

Wiki Atenció atenció! Est' artícul està escrit en socarrat d'ai-Xàtiva.

«Quina lenta agonia, la d'engarrofar-se & licor d'almela
(Sənt Joan Fuster, socarró)

Xe, Tony Cucarella, de nom səncer Luis Antonio Navarro Cucarella (Navarro per part de pare, Cucarella per part de mare), Cuqui' pâls amics, és un escrittor socarrat de nació costeruda naixgut l'any 59 en la Colonia Nueva de San Felipe.

Vida, obr@ i milacres Edit

VidaEdit

Diuen que de ben xicotet ja tenia 'fició a escriure, per la qual cosa li compraren quadernos Rúbio d'ixos de caligrafia, pâ qu'anara trencant la , hasta qu'âs catorze anys el van posar a treballar.

Cucarella (man)tenia un bloq en PililaWebs subtitulat Tony Cucarella en roba interior, hasta que de tan socarrat es va cremar i va decidir tancar-lo i dîxar-se d'escriure a finals de 2006: en el número 8 de La Cabot@ s'especulava & qu'això fóra degut a l'haver aĉeptat una plaça en l'AVL; pâ 'callar 'ixos comentaris, no només el va tornat a wbrir sinó que se n'ha fet dos més: un pâ publicar-se novel·les per fascículs i l'âtre pâ contar-mos històries del seu poble, la Llosa.

Se sap qu'és fan de Botifarra i de King Crimson[1] i en-somia & qu'algun dia facen una col·laboració tots junts...

Obr@Edit

MilacresEdit

  • S'arribà a presentar a diputat a les Corts per ERPV... i qâsi ix!
  • Mos ha enganyat a tots com a un xino fent-mos creure que s'a-retirava
  • ... (un milacre més i el canonißem!)

Vincles de for@ Edit

Bloqurrències Edit

IrreferènciesEdit

  1. Relectures d'estiu a on diu lo de King Crimson

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori