FANDOM

Cêlebre obra artîstico-arquitectônica, que a la Contestaina es reprodueix per espores, si nos, no s'explica com han aparegut tantes en mig del poble en només 5 añys.

Es desarrollen en varies fases: Edit

1a Fase, Gestació: Un dia, apareix la rotonda a mitat del carrer, per dins està plena de terra.

2a Fase, Creiximen: Poc a poc, de la terra ix algûna espêcie d'escultura moderna prou dificil d'antendre.

3a Fase, Unió: De les rotondes, ja adultes, ixen uns tentacles que en realitat son rgans sexuals rotondils. Estos tentacles ês diuen "Mitjana".

4 Fase, reproducció: Com que les rotondes han fet "aixô" sense condô, han ixit a prop de elles noves rotondes. A partir d'ací, torneu a la fase 1.

Rotondes cêlebres de la Contestaina Edit

De entre totes destaquem:

Rotonda del camí a Châtiva: Protagonisâ per una porta (si es pot dir aixina) baix la que ñ'han per 3 homenets de ferro a mida natural. Es imposible no dirigir els ulls a cap a les boles de petanca que lis han posat per testicles...

Rotonda de Fraga: ha aparegut recentment, encara estâ en procês de gestaciô.

Rotonda de Benilloba: La seua forma adulta es un arbre o alguna cosa similar de colors. Al voltant porta 4 estatues en les quals es poden apreciar diversos mamifers practicant sexe. Anomenada també: "Rotonda del Parxís" pês colors que du, o "La Rotonda'l Mercadona".

Rotonda del Paquito: La seua forma adulta es una estatua de'logo de la Fira de Contestaina (un cavall mutant) damunt d'un altar, signe de veneració per part dels Socarrats. Se l'anomena també "La rotonda'l xampiñó" per la forma de l'altar, o "La Cibeles de Cocentaina", per la mania de celebrar damunt d'ella els triomfs del Contestano.

Rotonda de l'Odón: Un dia va apareixer davant de l'Hotel, i el dueño es va cagar en tot al vorer que la rotonda li s'havia menjat totes les places de parking. Estâ en procês de gestaciô.

Rotonda de L'altet: Contruida damunt d'un manantial d'aigua, tot i que estâ en fase de gestaciô, la gent li diu la plorona perquê regalla aigua per tots ês costats. Ha sabut adaptar-se a la vida dês Socarrats, i ês fâcil vorela practicant l'esport de risc preferit dels Contestans amb ells: Conducció a través de les rotondes i estampació contra la casa del costat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori