Wikia

Valenciclopèdia

Roig

Discussió0
663pàgines en
aquest wiki

El roig és un color autènticament valencià, i segons l'estatut d'autonomia de la Comunidad de Vecinos Blavencianos és el tercer color més blawencià, después del groc en segon' possició, i el blau, la valenciania pura. Estos colors es diuen colors blawaris, són el color primaris valencians, que s'utili$sen en totes les arts plàstiques valencianes. El color primnordial es el blau, i después venen ês demés.

Valenciania pura
ElMagnateAdded by ElMagnate

Diferències entre el roig i el vermell Edit

El roig i el vermell són casi el mateix color, lo que passa es que el roig té més blau, lo que fa que este color siga valencià, i l'atre una còpia pancake.

El Roig, color homologat & valenciania per la universitat JM Bayarri
ElMagnateAdded by ElMagnate
El vermell, color català, és evident la diferència ¿no?. Este color no està homologat en valenciania.
ElMagnateAdded by ElMagnate

Familia Roig Edit

Família valenciana molt important composâ pel tio Paco, el tio Fernando i el tio Txoan.

Han diversificat les inversions en lo que més mos agrà als valencians: el fumbol, la carn, els ingredient pa' la paella i les taronges (bueno, en açò últim el tio Txoan se féu un ambolic i comprà el club de bàsquet de València, el de color taronja, quan ell es pensava que estava comprant un club de basquets de taronja de València).

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori