FANDOM

Pantano-nevado 126220.jpg

Degut a la sobreproducció de gres, el gres ha arribat al pantano, i clar, tammé está enblanquinat. Nota: Fauna animal tota morta.

Poble situat a la Plana Baixa. Antes -fa molt de temps- era una alqueria d'Onda. Ara es veu que tammé fan taulellets i tal. Res, que tenen molt de paro i bobots però a menor escala.

Tenen la tradició de dibuixar sobre taulells i coses fetes de ceràmica. Encara no coneixen el photoshop. Es que estan per les montañes, i clar la informació tarde en arribar. Ara lo "modern" es el vinil, però l'utilitzen no per a posavasos sinó com a posacànters. Ací tenen tan de coneixement -son chent de poble, aspavilats per a unes coses i borinots per a d'atres- s'avancen als pobles del costat i desdel 1987 antes de Crist-acer ( o Metal Christ en inglés) ja manae un del PPCV.

Rives-Alves -
Botella-ginebra-rives.jpg
-
Alves 1655220c.jpg
-
Provincia Elvis Castéllo
Rasa Derivats de moriscos cristianitzats
Població Chent de poble mascle, chent de poble femella Servisi Valencià d'Estadística
Alcalde/ssa José Medina Losano(Partido Popular de la Comunidaz de Vecinos )
Pàgina uep pàchina uep ofisial

Naturalea Edit

- - Posiblement l'orichen del nom derive de la sobreproducció de gres per a taulells, com no sabien com reciclar heu tiraven riu avall i n'tonces, se van posar blanques les vores. Antes no tenien nom i sempre li dien "allalluny", davan la derivació ofensiva de l'expressió i l'utilisassió massiva del vulgo, la chent de bé del poble, els benpensants, van parlar en Franco que construïa molts pantanos per a que no se insultara als pobles i que estos se renombraren amb els noms dels pantanos, van desidir crear un pantano al costat, posarli un nom al pantano pera después posarli nom al poble.

El pantano li dien Sutjard, però va triunfar més ficarli el nom orichinat pels temes de contaminació autòctons.

Festes Edit

Hombrefloreshobbit--250x470.jpg

Casament entre chent de Ribesalbes: El pare del novio porte un oferiment a la novia

CÒPIA DE FIRA D'ONDA PERO MENOS Fan lo mateix que ha Onda -almenos heu intenten- pero en menos alcohol, menos chent, menos música i menos gràcia. Tammé els agraen els bous i beure.

El sant típic al qual se li fa una festa en estiu Pos això, desfaenats i amb la calor que fa, s'inventen unes festes per ixir al carrer i contar-se com els va la cosa, "jijisjajas" i intentar lligar entre entre ells, amb la conseqüent investigació previa de la persona a la cual se vol flirtechar, ja que no se lliga amb chent de pobles menors o de "mala familia"

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori