Fandom

Valenciclopèdia

Recital dels Innocents

1.062pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Valenciclopedisme Atenció atenció! Est' artícul està escrit en roscano apitxat.
Innocents 2005.jpg

El primer recital, 2005

Innocents 2006.jpg

El segon recital, 2006

Innocents 2007.jpg

El tercer recital, 2007

Innocents 2008.jpg

El quart recital, 2008

Innocents 2009.jpg

El quint recital, 2009

«Innocents, innocents, innocents...»
(Sənt Lli, patró del dia)

Recital pels Sants Innocents Edit

El primer Recital dels Innocents se celebrà el dimecres 28 de desembre de l'any 2005, patrocinat per la Cabota i la Moixama, & la participació del Iusuf com a mestre 'cerimònies, seguit per l'amfitrió Dani el Vetero, el Mangue, Toni de l'Hostal i ês Figures Locals, Hug del Mas i els Ovidi Twingos; Josep & Lýdia estãen anunciats, perô a últim' hora es van tirar arrere; per cónter d'ells, Jacint es va arrancar a cantar batres. Tallâ i Garri' li van dir al Mangue que s'asomarien, perô al remat, res de res; Miquel Gil, igual.

Sants & Innocents Edit

El segon Recital dels Innocents se celebrà el dijous 28 de desembre de l'any 2006, tammé & el Iusuf de mestre 'cerimònies i la participació de Dani el Vetero, Amanida Petot, Màrio Asènsit & 21 Graus, iX, VelCerd, Inhòspia, Hug del Mas, Josep & Lýdia, Artur Carabàs, Jacint, la Pujoleta del Forn, El Ball de Sən' Vítol... i Domingo Chinchilla i les Mãedéus, que van eixir a últim' hora. Mondu i Xelo tammé estãen anunciats en el cartell i van vindre i tot, perô al remat lis va entrar vergonya i no eixiren; el Mangue tammé estava present, perô tampoc vullgué əixir.

Innocents, innocents, innocents! Edit

Quatre Innocents Edit

Innocent5 Edit

El quint Recital dels Innocents va ser el dilluns 28 de desembre del 2009, el mateix dia que faltà Joan Monleon: en orde d'aparició eixiren Dani 'l Vetero, Ton' el'Aiguãer, Rafel Salom, la Senyora Me'l Mourà, Ansalâ Petot, Joanet Esgarramantes & Tati', ês Rapsordes, Tony Spy & la Gent del Desert, els Ovidi Twingos, Jwsep Didack, Parles Castor, Jacint, la Pujoleta del Forn, Lupe Cantalupe, Alietes el del Corralot, Evax Dénia, Hug del Mas i sa mare, Marquet, iX, Artur Carabàs, Toni de l'Hostal, Pau Abãejos, Pamero & Bustamangue, Paco Munyó, Sénior i el Cor Frutal, Pilar, Mi Sostingut i, en acabant, cantaren tots junts El signe dês temps; Beatriu Grifa, Esteve Farra, el Grup de Dansa i Lloís Vicent tammé estãen anunciats i no vingueren ni al sopar (Héctor Arnaw sí, que va cantar i tot)!

Vincles forasters Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori