Fandom

Valenciclopèdia

Promesa

1.062pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió1 Share

Acció política de tot govern de tot país.

Història de la promesa Edit

Usada en tots els matrimonis per a mentir-es mútuament sobre una suposada fidelitat, el terme va passar a usar-es ja amb més celebritat entre les televisions, en les quals et prometien tot tipus d'estupends reportatges que després t'adonaves del frau.

El seu ús en la política Edit

Però el seu ús no va arribar a normalitzar-se fins que PROMESA va arribar a presentar-se en les eleccions, sorprenentment en totes les llistes electorals, cosa que podia parer absurda i ho és.

En l'època d'Aznar van arribar els clons, aquests usats per l'oposició soci-vermella-zapaterista semi-liberal-pro comunista pirulaxi eren una còpia exacta de les promeses d'Aznar, evidentment incomplides pel govern d'Aznar degut al fet que és feixista-conservador-tradicionalista i amnte del món sindical, i per tant, és tradicional.

Per tant, Aznar va seguir la tradició que mana en tots els Governs espanyols democràtic-escombraries que els pobles d'Espanya han de suportar: el NO-FER-NI-UN-WEVO. Conegut per tots com corrupció i especulació urba-faxion-nística, que no confondre amb urbanística.

Després va arribar Zapatero perquè Carod-Rovira ho va imposar. Donis de llavors Catalunya, sota el control de l'Emperador Carod-Rovira, i semi-controlant el govern espanyol ha notat els beneficis d'aquesta imposició a l'estat. Entre altres exemples podem trobar: els embusos en les carreteres, el cobrament de tots els peatges (a Catalunya no es paga el peage, es reivierte en el FCB, segons dades molt estudiades pel prestigiosos Pio (no) Mo(l)a), etc.

El més conegut és la bomba que esclató en la Generalitat de Catalunya perquè els pobres com Zaplana puguin alliberar-se de els seus tics nerviosos (especulació/corrupció/robatorio al poble).

Dades falses, arribats de TV3 ens han fet creure que ENDESA tenia la culpa de l'apagada de Barcelona i per tant, la NUL·LA inversió que l'estat arriba a cap a Catalunya (a causa del semi-control del seu Emperador). Però això no va ser així. Barcelona com ciutat amb complexos, quisó fer la competència a Nova York, i per això Clos va tallar els cables de Xarxa elèctrica.

Les promeses, van arribar després de 3 anys sense fer (un wevo per a solucionar el problema) cap promesa. Això hizó que els clons de les promeses controlaran el món amb millores per a tots els habitants. El 2099 les promeses eren tantes que la gent que les cap a les hi creia i tot!

En fi, com va dir Aznar "la culpa la té la ZP, o sinó Carod-Rovira". Estudis del CIS, indiquen que la mayoria de la població li dóna la culpa a Carod del que va ocórrer donis del 2007 al 2099 però les nostres dades indiquen que ell solament uso les promeses una sola vegada (pobrezillo...), per a prometre una cosa senzillisima i estupendament autoritzada per tot el món, a més d'amb el consentiment de Ratzinger Z: la independència de Catalonia.

Es veu, però, que no va poder arribar a ser

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori