FANDOM

Lo que mos regalà el Senat Imperial ne'l huitanta-dos i el 2006.

Se coneix que en âtres Comunitats Antònimes a estos textos llegals els diwen Estatuts però encâ no està confirmat.

Estatut de 1982Edit

La Comunitat Valenciana que tè sa concepció moderna de País Valencià i el prestigi del Regne de València;)açò pa la UCD!, se convertix per art de màgia en comunitat anònima dins l'ordenament jurídic españyol.

Art1. La Comunitat Valenciana és molt bonica.

Art2. Alicant és de nosâtres.

Art23. Nosâtres parlem castellà però el valencià és nostre.

Art24. En els pobles poden parlar valencià.

Art42. La bandera de nosâtres és com la españyola pero en quatre franges roges i blau al final. No se pareix en res a la de atres Comunitats.

Estatut de 2006Edit

La Comunitat Valenciana que en els pobles dels voltants té places dle País Valencià, i en Valência té un carrer del Regne, és una regionalitat històrica;)açò pâl PPSOE!, i seguix igual q'abans.

Art1. En Camps són tots molt més bonicos que quan estava el PSPV.

Art2. Alicant pâls saplanistes

Art23. Seguim parlant castellà però en paraules valencianes.

Art24. L'AVL mana i establix un model policèntric i convergent.

Art42. La bandera és la que tenim i punt, perquè és la més bonica del món.

Estatut sommiant d'EUPVEdit

El País Valencià com a Nació Lliure i Sobirana que lluita pel bé dels obrers, s'unix amb solidaritat amb la resta de pobles ibèrics compartint la esperança d'un nou dia i se constituix en Estat Federat de la República Ibèrica.

Art1. Som valencians a la manera catalana.

Art2. Som catalans a la manera valenciana.

Art23. Parlem català a la manera valenciana de Tortossa.

Art24. L'IEC mana i establix un model heliocèntric i convergent-cia i unió.

Art42. La bandera del País Valencià és la històrica quatribarrada que ha d'onejar en totes les falles i festes del País.

Estatut sommiat pel BlawerismeEdit

La Regió Valenciana, en excelents taronjes i fruts de la terreta, que el murcièlag que nos portà En Jaime I, i que los bons valencians tenim en l'alma establix:

Art1. Lo Reine és nostre i els que no pensen com nosatres són catalans.

Art2. No mos fareu catalans.

Art23. La lengua valenciana es nuestra y la utilizaremos en actos folclorico-festivos.

Art24. Cada ú pot establir la seua normativa perque pera que volem una normativa pròpia que encorsete l'idioma.

Art42. La nostra bandera és la nostra Senyera Valenciana Tricolor Reial i non-curvada.

Estatut sommiant pel BlocEdit

El Poble Valencià com a Entitat Lliure i Sobirana (repecte de Españya i de Catalunya, ojo!) que lluita pel bé dels treballadors de l'ensenyament, si vol, i això ja se vôrà, igual se federa en âtres pobles que parlen més o menys lo mateix que mosatros.

Art1. Som valencians i punt.

Art2. Vaaaal... els que pensen que tammé som un poquet catalans els deixarem constituir-se com a corrent d'opinió.

Art23. Parlem allò que parlem i no cal explicar més.

Art24. Se faran servir les formes valencianes genuines, sempre que les reconega l'IEC (i ho reconeix tot, en tal de que no se trenque la unitat).

Art42. Les banderes del Poble Valencià són totes les històriques. L'ús de la franja blava, així com de la corona, l'estreleta blanca o la rogeta, es potestatiu. Esta varietat senyeril és un dels fets diferencials del Poble Valencià.

Art69. Fariseu Climent i els que voten a ERPV no són autèntics valencians, però anar als saraos que monten no serà cap delicte.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori