Fandom

Valenciclopèdia

PATATABRAVA.COM

1.063pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió3 Share

Sèrie de dibuixos animats protagonitzada per una granota infeliç i un pajillero... No. Segons sectors pròxims a la web en qüestió (www.patatabrava.com), aquesta es va crear a Barcelona per un grup de maoístas liderats per New Noise, un enjendro del món patatil. Però no és veritat, ho va crear el xulo d'Andreu i el seu ordinador multifuncional (perquè funciona múltiples vegades, es veu que ho apagues i s i ho encens, torna a funcionar). Bueno, altres fonts molt fiables (Pio Moa i Llibertat Digital) apunten que van ser uns independentistes liderats per Tallaferro para conquistar totes les universitats de l'Estat espanyol. Va néixer a Barcelona i es estendió per això, si... per on comença Àfrica, això... Espanya i Portugalete.

ÍDOLS

Us esperàveu ídols en el patatabrava.com? Només hi ha escòria bazofil segons Bekele.

Claus de l'èxit

Les mateixes que tots els fòrums per a pajilleros i ligones. Que a l'obrir el fòrum a les quinzeañeras tots ens apuntem al lige fàcil i al sexe barat.

Règims

Després de la història que es va iniciar l'any 1940, en plena expansió del Franquisme i per tant, de creació de benestar i inversió en educació; es va crear aquest inútil fòrum. Després va arribar la dictadura sexual del Pater i el Prepuci, una batalla que va guanyar ningú, però que va acabar amb l'intent de glope d'estat per part de DAPPER (el ligón de torn) i el Pardilla aquest...

Llavors va arribar , on la granota feliç vivia plàcidament el seu Rock i Heavy freaky life. Twi però va acabar drogandose i duc a a democràcia va dur que tots pudieramos parlar, i per tant, a quantitat de posts inútils i d'incultura per a tots i totes fins que New Noise es va empipar i es piró de vacances fins a setembre.

Després Jgo va lluitar contra ningú, i tot el món l'hi va criticar.

Però PATER va tornar el benestar a tots. Electra, Nikita i Aida Andreu l'hi van dur al llit, per a donar-li un cop de puny.

Després va arribar la dictadura de La Rai. Però es va acabar ràpid, es piró amb la pesadez del Capdellus. Em aburrooooo... (es nota?)

Conseqüències

1. Vici, i massa. 2. Diversió, quan te les dónes de listillo i t'ho creïs. 3. Tristesa, quan t'adónes dels gilipoyas i desgraciat que ets. 4. Sabiduria "inútil", et creixes amb els teus "ralladas" filosofals, però recorda VALS POCA COSA... 5. Increment dels beneficis de la publicitat, per tant, gilipoyas qui estan ajudant que això passi. - Aquest article estava en català, i donis de aqí seriosament demano que es creu un frkipedia en els diversos idiomes del món, per llibertat - --jgo 23:07 19 sep 2007 (CEST)

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori