Fandom

Valenciclopèdia

Ovidi Twingos

1.063pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Valenciclopedisme Atenció atenció! Est' artícul està escrit en carcaixentí de Torrefiel.

«Bravo, Moixama! Bravo, Ovidi Twingos
(ells mateixa s'ho canten i s'ho ballen)

Ovidi Twingos.jpg

Tres eren tres: Xavidi, Davidi i... Tonidi!?

Els Ovidi Twingos són un duo còmic (i, a vegães, trio còmic) de cançó lləugera i d'afiliació moxamista, que tammé són coneguts per les sigles OT: fills no reconeguts d'Ovidi Montllor separats al nàixer en 1976, els bessons Xavidi Matãor i Davidi Garcieta no es van conéixer hasta l'estiu 2000 en la Plaça del Glop.

Vida, obra i milacres Edit

Vida Edit

L'Arròs & fesols i naps de Mr. T. Llorente

Diu la llegenda que, en vôre'ls, el paregut era tan assombrós que la gent es pensava que vêa doble del pet que portãen. Curiosament, els dos germans col·laborãen des de l'any 96 en la revista Moixama, encâ que, com mai havien coincidit els dos alhora en la redacció, el resto de col·laborãors pensãen qu'es trattava de la mateixa persona qu'es presentava & dos noms diferents i fêa com si no coneguera l'âtre...

Aixina, en fer-se anàlisis d'ADN i to' lo âtre van comprovar que, efectivament, eren bessons bivitel·lins i -no només això- fills ideològics del sant alcoià per excel·lència (Sənt Jordi, no; l'âtre).[1] Des d'entonses han actuat en festivals multitudinaris com el Moniàtic, el 4rt Congrés de Figures Mundials, la 1a i la 2a Intercomarcal Cabotista i les Festes de la Pilarica junt & âtres artistes com Toni de l'Hostal (nét), Phil de Vient, Xavi Castillo, les Mãedéus, la'Elèctric Light Orxata y'IX.

Obra Edit

Milacres Edit

  • No sé... Que s'hagen conegut después de tants anys, com en Tu a Boston i jo a Califòrnia?

Vincles forasters Edit

Per alusions Edit

Irreferències Edit

  1. Sən' Mauro tampoc; l'âtre, el de deveres!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori