FANDOM

Farina d'Or, Marina d'Horror o Ciudâd de Vacasiönes és el projhecte especulador, turistic, valencianiste i ortográfic mes important dels ultims vint-i-sinc anys. Se trate d'un immens complex hoteler i piscinero, académich de la costa valensiana, situat al costat d'un parc natural protechit que sa declarat urbanisable. Conte en una pedania a la costa que li diuen Orpesa i en una a l'interior que li diuen Cabanes.

HistòriaEdit

Tot comensá quan Jesús Ger, l'amo, tingué una visió quan anave en cavall camí de Benlloch. Se li va aparéixer Sent Blasco i Banyes i li va dir que ja era ora de urbanisar la fins a n'eixe momen immaculada costa entre Sagunt i Vinarôs. Ger o comprengue de sweguida i se dirigí a Can Fabra, on el Tort li concedí, abans del cinqué dia, la llicència de contrucció. A partir d'eixe momen allò que li va dir el Sant es va fer realitat, pa eterna gloria dels valensians; Saplana va colaborar en l'aportacio dels formigoneres i els tochos que havien sobrat de Beniduerme i de Terra Mitica. Per la seua banda, l'Acadèmia Valensiana de la Llengua va veneïr el projhecte am la tria d'un nom, Marina d'Or que encara avui no ningú sap ben bé que vol dir.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori