FANDOM

La FiGA ta tia, la Figa de Gandia Autosuvensionã, és un projecte que se va iniciar l'any 2011 a Gandia per un grup de catalanistes i inconstitucionals que no tenien ni diners pa' delinquir com déu ho mana i tingueren q'anar demanant limosna per tot lo món des d'una petxina q'es diu Verkami.

El primer any de la FiGA ta tia va comptar amb la participació de Pau Abãejos, Toni de l'Hostal i un mallorquí que nengú entenia lo que deia, perquè es veu que parlava massa tancat. També es va cantar ana albà desafinã a sənt Enric Valor.

Com no podia ser d'unãtra forma, este despropòsit va ser castigat pel senyor alcalde de la ciutat, l'Arturo Terror, que va enviar a la Pantoja a cantar per que caiguera una bona tron'a, però com els desgraciats cantàven tan bé van fer que parara de ploure i qu'es celebrara este ritual satànic on la gent bebia casalla descontroladament i desobeïa ordenançes menicipals.

Encara que molts vam pegar a fugir davant este dantesc espectacle, diverses fonts diuen que la FiGA acabà amb una multitudinària orgia que es va retransmetre en directe per internet per al gaudi de Santa Rita Barberà.

Més petxines Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori