Fandom

Valenciclopèdia

J@ume 1er

1.062pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Brutal genosida nascut a Françia fa mes de 750 anys. Pos no va i agarra i mata i expulsa a casi tochs els moros que va topetar desde Montpellier fins a Almeria? I no en va tindre prou en això no! El tio s'apuja en barco i els busca per les illes Balears, ja veus tu! Els pobres xics estàven felisos en sa casa quan aplega el barbut eixe disfresat de batman i els fa fora de sa casa. Tenia tan gran ego el personatge que parlave d'ell en tercera persona del plural, com si haguera estat en la casa del "Gran hermano" Ojo que no te delicte el tio.

Después la gent que si era un conqueridor, que si era el primer... Inga a ferli estatues i casals, i premis, tu t'imagines que en Alemania li feren alguna cosa pareguda a Hitler? Segur que els tanquen a tochs, i así els nazi-onalistes inga a parlar bé d'ell.

Se vos ha de dir tot, que era un talibà, que no aguantava als moros, un rasista, home...! Que tenia mal genit, de fet se va casar amb uNa Violada d'Hongria (Sophie Evans?), mira si era salvatge el tio.

Junt amb Cervantes, és qui mes escoles te als dominis de la valenciclopedia.

Vincles forasters Edit

  • Don Jaume el Conqueridor obra de teatre en un acte i en vers, obra de Serafí Pitarra (pseudònim de Frederic Soler), a la viqui, on es conta, de forma totalment irreverent i realista, una part de la seua vida. Esta obra va ser adaptada i musicada per la Trinca, & un disc (un incunable) de l'any 1983, & el mateix títul i la indicació de "Sarsuela-Rock", que sols està a l'abast d'uns pocs afortunats.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori