Fandom

Valenciclopèdia

Iniciativa per Catalunya-Verds

1.062pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Se fundà com a Iniciativa per Catalunya en 1987, eren els 4 arreplegats de l'Estesa dels Nacionalistes d'Esquerra (dels quals se n'eixí abans el malèfich Carod Rovira pa'narse'n a ERC), els comunistes del PSUC que no s'havien anat a casa o als socialistes, i els russos, que se n'eixiren en el 89, antes del jaleo del Muro de Berlin. Eren socis d'Esquerda Unida del País Valenciâ aixina com de l'Anguita. L'Anguita però se feu amic dels russos, en dir els d'IC que amb el comunisme se n'anaên tots a fer la ma i que això de les floretes i els animalets era el que agrada al personal i no la lutxa de clases. En açò que s'afegiren Verds al nom i se feren los amos de l'ecologisme en Catalunya. Des d'entonses a Catalunya he ha Iniciativa per Catalunya Verds sense guionet (ICV), i els russos que se diuen Esquerra (des)Unida i Alternativa. Pel que fa a los seus amichs i amiguetes d'esta ciutat i Rechne, després de moltes i rocambolesques historietes en que els han anat canviant sîclicament, ara són els d'Iniciativa del Pobre Valencià que, més o menos venen a ser els d'EUPV amb qui tenien bon rotllet fa deu o quinze anys.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori