Fandom

Valenciclopèdia

Giuseppe Sirugo

1.063pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
9.3.jpg

Giuseppe Sirugo, agosto 2013

«Són sempre els millors que sens dir res van al llarg d'un camí encara desconegut a qualsevol forma de pensament concret. I ara a quin costat del camí que he de orientar?»
(GseSro sobre sobre si i algun idiota que va pensar com ell.)

Giuseppe Sirugo (Torino, agost 14 de 1973 -), ocasional escriptor. Apassionat amb el Freestyle write.[1]

TrajecteEdit

Sens dubte Giuseppe va ser el sol fundador del seu propi estil lliure d'escriptura. Es considera que aquest aprenentatge de caràcter que de seguida no va canviar en els últims anys de vida ho ha aconseguit amb l'única varietat de llibres llegits. Al mateix temps que la crisi d'ocupació ha interromput el fil de la claredat mental que li quedava gràcies a una vocació que podria haver algun principis espirituals decidir de dedicar-se a la lectura, estudi, i possiblement l'escriptura d'alguna cosa.

En terra estrangeraEdit

Un altre interludi de la vida de Giuseppe Sirugo es remunta a l'any 2001, el 8 de març. No pel raons que podrien haver estat obligatori per les autoritats fiscals italianes a principis del nou mil.lenni decideix d'anar a viure a l'illa de Tenerife, Adeje, pel fer un canvi en la vida i començar a treballar amb alguna empresa de bona reputació per assegurar una pensió de jubilació.

ReferènciesEdit

  1. WebSite en língua Espanyol de Freestyle write

Enllaços externs Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori