Fandom

Valenciclopèdia

Elèctric Light Orxata

1.063pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Valenciclopedisme Atenció atenció! Est' artícul està escrit en valencià apitxat.

«Açò és or, xata
(Joan Fuster, crític musical)

La'Orxata a la lluna de Valéncia

«Poliuretanißeu-me la glàndula pineal
(Biano, orxatero)

Elèctric Light Orxata és un conjunt musical intervalencià que practica un estil de fusió que podria definir-se com a cossiolèctric...

Elèctric Light Orxata.jpg

EL'Orxata en viu al Molinar d'Alcoi

Orxata, Sound i Sýstem.jpg

Les tres bessones: Orxata, Sound i Sýstem

Vida, obra i milacres Edit

Vida Edit

Naixgut la nit de Sant Joan de l'any 2003 de les cendres dês grups Fàstiq i Budell, el conjunt està format per 3 i 4: o siga, tres xicones i quatre xicons: les xicones, a cada qual més bonica, es diuen Orxata, Sound i Sýstem (en 'ixe orde, segons La Cabota) i una d'elles és de Banyeres (les âtres dos, no ho sabem); els xicons són quatre peluts sinse més importància.

L'any 2006 guanyaren no-se-quin prèmit d'ixos que donava el CÒM, qu'era precisament pâ això: pâ gravar un disco en ca la'SGAE. En una maniobra inèdita hasta la fetxa, dîxaren que la seua família lis modificara les lletres de les cançons des de la seua weþ: el número de participants es podia contar & una mà. El disco el gravaren en febrer de 2007, perô no el presentaren hasta el dia de la Pilarica, en un recital & els Ovidi Twingos y'IX en el Loco: durant tot 'ixe temps d'espera tammé van estar donant la llanda des del seu weþ pâ que la peñya triara el nom de la cosa, pâ lo qual sí que participà més gent a vôre qui la dîa més grossa.[1]

Al remat, se van passar pel forro totes les contribucions, van dîxar les lletres poc més o manco com estãen i van triar elles mateixa el nom d'alguna cosa qu'havien vist per Internet...

Obra Edit

  • orxateta (autoproduït, 2005): maqueteta & cinc cançonetes (una d'elles en homenatge a Ovidi) i dos îstrumentals

Milacres Edit

  • Això mateixa: haver gravat el disco en els estudis de la'SGAE pâ en acabant traure'l debães!

Vincles forasters Edit

Irreferències Edit

  1. Elèctric Light Orxata punt net El nom

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori