Fandom

Valenciclopèdia

Cristina Borra

1.064pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Cristina Borra.jpg

Cristina Borra (Londres, 9 de gener de 1975 -) és un presentador de ràdio italiana.[1]

Trajectòria Edit

Christina va créixer a Anglaterra on es va graduar en disseny industrial a l'escola Universitària (University College de Londres) de Londres.
Des que era molt jove una passió pel la música la va portar a dedicar-se a Rock FM, primer Ràdio rock de Italià. Després va començar a col·laborar amb Ràdio 101.

Ràdio RTL 102.5 Edit

Des de gener de 2005 s'uneix telesivamente amb RTL 102.5; en aquesta experiència amb la ràdio RTL 102.5 inicialment el seu paper era el de veu. Pel la mateixa emissora de ràdio seguit amb Sleepers; Tram Tram . En 2006, Certe notti, i de la televisió Music Breakfast al canal 813 de Sky. L'any 2007 es van unir amb Federico L'Olandese Volante pel la conducció The Flight i Carletto a Music Drive; sempre pel ràdio RTL 102.5 amb Luca Dondoni condueix el programa Pop around the clock.
La major part de la primera semestere de l'any 2014 amb Fabrizio Ferrari va portar The Flight, metres després les vacances d'estiu d'aquest any al costat de Luca Dondoni va tornar al programa Pop around the clock.

Referències Edit

  1. Breu nota biogràfica sobre Cristina Borra

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori