FANDOM

La Constitució Españyola és com l'Estatut de la Comunitat Valenciana però a lo gran. En esta se reconeixen els deures, obligacions i llibertats i deures i obligacions dels esapñyols. Ademés nos la clavaren ja que tammé reconeix q'Españya és una monarquia per que Déu ho mana i que qui no vullga que s'en vaja a fregir cebes.

InspiracióEdit

La inspiració de la carta atorgada ve directa del Paquisme tot i que como estava tot infestat de rojos varen tenir que fer unes concessions com ara la obligació de l'estat de donar classes de twangainés o l'anticonstitucionalitat de combinar blau amb negre.

Rajoy i la constitucióEdit

La Constitució Españyola és ademés la salvaguardãora de la Nació. Si algú pretén ferir a Españya ja siga català, basc, homosexual o persona normal, Rajoy i els seus secuassos es xivaran ràpidament a la Consti i esta t'hi farà papilla.

S'ha donat el cas a Catalunya de persones esclafades literalment per la Constitució. Tal és el cas que el Desgovern de Catalunya ha pres cartes en l'assumpte i està tractant d'inval·lidar-la a corre-pressa. De totes bandes l'Eix del bé s'està donant pressa a contra-atacar.

Sabies què...?Edit

  • La constitució diu que La bandera d'Espanya està formada per tres franges roja, groga i roja sent la groga el doble d'ampla que cadascuna de les rojes...
  • La bandera d'Espanya té un escut no especificat en la constitució...

Ara pregunte...Edit

  • És la bandera constitucional d'Espanya anticonstitucional de fet?

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori