Wikia

Valenciclopèdia

Valenciclopèdia:Consells per a la redacció d'artículs

Discussió0
670pàgines en
aquest wiki

S'ha redirigit des de: Consells per a la redacció d'artículs

Per a redactar un artícul se considera necessari el tindre ordinador, amb teclat i pantalla incorporats. Tammé cal disposar de conexió a internet, encâ que, si estas llegint açò, és probable tingues tot lo (tècnicament) necessari. A l'hora d'escriure:

Elegix el tema Edit

No pots parlar de quansevol cosa sèria que pilles, el tema haurà de ser preferentment valencià o dels Països Valencians, o q'estiga relacionat en ells.

Escriu en Roscana Linguae Edit

El text haurà d'estar escrit en Ortografia Roscana, si no saps molt bé que és allò, mira-ho ací. També s'admeten les variants dialectals que propugnen l'IEC, l'AVL i la RACV això si, progressivament algú te las canviarà a Ortografia Roscana.

Com puntue? Edit

Els artículs no s'han de puntuar de l'1 al 10 si és això al que et referixes, però si parles de comes i punts i tal, pos si, n'has de ficar, que sinòs, entre l'Ortografia Roscana i no haver de punts no s'antén res.

Com fique les caixes Edit

Açò es mereix un apartat apart, prò com ara no m'abellix de fer-lo, pos t'ho explique, açò és pa ficar informació bàsica de països, ciutats, idiomes, etc. En tons es si vas a fer algo d'açò, vas a una que ja lo tingua la copies i canvies la informació i ja està.

I les plantilles Edit

Les plantilles són pâ enllaçar artículs, les fique entre dos coses d'istes {{}}, i ficant la que vulgues, tenim Europa, CCAA, PAI, etc.

Si vullch crear una? Edit

Pos fiques en buscar Plantilla:(elnom) i edites ixa pàgina i ja està creâ. Endespués només has de ficar en quansevol lloc Plantilla:Elnom i t'ixirà.

La discussió Edit

La discusió servix per a barallar-se per si valencià és català o no a entendre's en els âtres valenciclopedistes sobre el contingut de l'artícul en qüestió. Si ningú no n'està pas d'acord, se bloqueja emb lo que crega l'amo i ja està.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori