Wikia

Valenciclopèdia

Chuck norris

1.060pàgines en
aquest wiki
Discussió2
Wiki.png

Est' artícul és un femer, i la Valenciclopèdia no és una femeroteca: ací volem entrães gracioses, autèntiques i valencianes, i no petxines agarrães de la Inciclopèdia 'ixa!

Txuck Norris és una criatura cibertrónica enemiga natural de ZetaPé, apodada Txucky.

Mascle resident a Texas (no confondre amb George W. Bush), es dedica a pegar puntães giratòries a paios amb barrets i nachos. És ben coneguda la seua mania de no estar-se al carrer més de cinc minuts seguits sense fotre merder. Aspira a la presidència de Mèxic. Espera ansiosament la seva venjança final cap a Martínez Pujalte, que s'esdevindrà el dia que aquest dugui barret texà. És un fervent defensor del pastafarisme, ja que en la guerra de Vietnam es va tornar boig menjant pasta, gambes fregides i cinc classes d'arròs (salses a banda), en recloure's com presoner voluntari per derrotar a l'exèrcit enemic (a força de mirades fixes, vegi's "Fets sobre Txuck Norris"). S'ha dit d'ell: "Txuck Norris té dues expressions, i una d'elles és amb barba". Txuck Norris forma part de la santísima trinitat, al costat d'ell estan House, Jack Bauer i Bob Esponja.

Al·lumbrament Edit

Txuck Norris neix en el segle XI a Reus, Texas. Fill de Xerris Bronson i una rentadora (no confondre amb la digna professió de les dones humanes) neix amb múltiples empelts cibernètics que li donen una sèrie de superpoders. La seua famosa puntâ centrifugadora i la seva capacitat per a matar en fred o en calent, ja siga en sec o en mullat, són part de l'herència cyborg que rep de la seva mare.

La seua infància no seria fàcil: en el col·legi els seus companys se'n riuen i el marginen per la seva barba i els seus membres metàl·lics, així que els mata a tots. El professorat, desconcertat, es reclou en la sala de professors i acorda concedir-li el premi Nobel de les arts gràfiques si els deixa viure. Ell accepta encantat el premi, però, amb unes enormes ganes de deixar el seu poble natal, es veu obligat a picar, violar i assassinar "beneir" al professorat per a fugir sense testimonis. Amb el seu títol sota el braç (segons alguns historiadors, tenia les cames ocupades amb un munt de policies), Txuck sortí a buscar-se la vida (o tal vegada buscava com acabar amb la vida dels altres, qui sap), però una vegada més la seva herència cibernètica es mostra com un pes sobre les seves aspiracions i somnis.

Acudeix a les Nacions Unides a la recerca de treball i és rebutjat en no poder passar la seua cama metàl·lica pel detector de la porta. Descontent, funda l'empresa McDonalds de distribució de residus radioactius i es lliura a la beguda. A causa de la depressió, desenvolupa una sèrie de desordres gàstrics caracteritzats per la bulímia i l'antropofàgia i devora en una tarda la meitat de la població de Clearwater, Arizona. El rot consegüent genera una ona de xoc que acaba amb tots els dinosauris del planeta, deixant només a ell i a Jean Claude Van Damme sobre la Terra. Alguns asseguren que van sobreviure també Manuel Garrotxa i Steven Seagal, però no podem confirmar-ho.

Es diu que Txuck és familiar del multimillonario empresauri Hank Scorpio.

Vida Edit

Txuck Norris va morir en el 2003, però la mort encara no s'ha atrevit a endur-se'l. Hui dia Txuck Norris viu feliç en el seu ranxo de Mislata, en Castella-La Taca. Autoproclamat heroi mundial en tot el planeta mitjançant amenaces a la població es va fer construir un Arc de Triomf en la Lluna elaborat amb cintes beta de les seves pel·lícules. Ha escrit 235 enciclopèdies de Karate, una obra de teatre per a nens babaus, el nombre complet de PI, el prospecte de la aspirina i 38.877.764 cartes al director per a queixar-se de coses. Ha descobert què dimoni significa el que diu el Pantallazo Blau de la Mort, de què està compost el farciment de les pastes farcides que es compren en el supermercat, quin és el sentit de la vida, per què els processadors sempre compten amb menys velocitat de processament i ha resolt la crisi econòmica i social a: Nepal, Lituània, Eslovènia Sud, Kalamazoo, Timbuctú i Melmac. També ha contat fins a infinit 2 vegades (per descomptat començant pel final i amb tots els decimals) a més d'haver viatjat en el temps donant-se puntades giratòries a si mateix fins a l'època de l'Imperi romà, on va arribar a Emperador i va cremar Roma per a divertir-se. Va ser conegut com a Neró, que en llatí vol dir "Filldeputa que crema ciutats". El 22 de Novembre de 1963, Txuck Norris passejava tranquil·lament per Dealey Plaza, Dallas, menjant olives quan li va venir un atac de tos i el pinyol de l'oliva va sortir de la seva boca. A l'endemà va veure en el diari la notícia de la mort de Kennedy (Va haver-hi molts testimonis, però... Que potser t'atreviries a acusar Txuck?)

Obres Edit

Entre moltes altres fetes, Txuck Norris està treballant actualment en una grandiosa obra d'enginyeria que consisteix a construir una escala que el porti des del desert de Gobi a Mart i el converteixi, d'aquesta manera, en la primera persona humana que trepitja dues vegades sòl marcià (la primera vegada va fer el trajecte nedant).

Atès que per a Txuck Norris els martells són eines per a bardaixos, està col·locant els claus a capassos, puntães i puñys, i encâ que l'escala, que ja ha arribat a l'atmosfera exterior, desafia les lleis de la gravetat, no pot desafiar les lleis de Txuck Norris. En les seves estones lliures, i en part derivat de l'anterior projecte, Txuck Norris s'ha dedicat a crear un estany artificial en el desert, l'anomenat Llac Norris (més popularment conegut per les gents del lloc com "el llac aquest"), que actualment té unes dimensions similars al Titicaca, amb la peculiaritat d'estar alimentat exclusivament amb l'orina de Txuck, fet que hi impedix quânsevol presència d'éssers vius.

Es creu, a més, que Txuck li amollà una puntada voladora a Richard Garfield, el creador de les cartes Magic, i que a més es va fer amb una carta d'ell mateix que fa que el jugador li foti una puntada voladora a l'enemic i s'apropiï de totes les seves cartes.

També està entrenant un successor, Jackie Chan, possiblement després d'haver entrenat a Bruce Llig, ja que la jubilació la té a prop i només matarà gent en el seu temps lliure. La resta del temps la gastarà planejant un pla per dominar el món i matar a George Bush, el desgraciat que l'hi va llevar. "No suposarà cap problema" - Paraules de Txuck Norris.

Mort Edit

La novel·la feta per Lemon Demon en el 2005 assegura que Txuck Norris morirà en l'any 4242 sent assassinat per Robocop, Terminator, Benito Mussolini, Gandalf el Blanc, Gandalf el Gris, tots els Power Rangers, Superman, Darth Vader, Link, Jimmy Neutron, Els Teletubbies, Super Mario, Els Village People, la mêua iaia, Naruto, Benet XVI, l'Arale i el Dr. Slump, els supervivents de l'Exèrcit de la Cinta Vermella, el doctor Octopus, Ash Ketchum, Són Goku, Bob Esponja, La Pantera Rosa, L'Oficial Matute i molts âtres per haver matat a Batman i a Indiana Jones.

Però Lemon fallà en alguna cosa, Txuck Norris és immortal així que el 4242 ell simplement seguirà existint.

Quriositats Edit

  • Txuck Norris derrotà els francesos al Coll de Panissars, i segles després repetí la gesta tocant un timbal; així passà a la glòria com a Timbaler del Bruc.
  • Les armes no maten la gent, Txuck Norris mata a la gent.
  • Txuck Norris té dues velocitats: Caminar i Matar.
  • Per a la majoria de la gent, el testicle esquerre és mes gran que l'altre. Para Txuck Norris, cada testicle és més gran que l'altre.
  • Quan Txuck Norris dibuixa viñyetes de Mahoma en el seu bloq, tota la comunitat musulmana el felicita alhora.
  • Txuck Norris fer caure una vegada un avió alemany apuntant-lo amb el dit i dient: "Bang!".
  • El Canó del Colorado és producte d'un atac de tos de Txuck Norris.
  • Les llàgrimes de Txuck Norris guareixen el càncer. Per desgràcia, Txuck Norris no plora mai.
  • Txuck Norris no s'afaita, es carda puntades en la cara. L'única cosa que talla a Txuck Norris és Txuck Norris.
  • Txuck Norris no va néixer, es va treure a si mateix a òsties del ventre de la seva mare. Poc després, li va créixer barba.
  • La Bíblia originalment es deia Txuck i cia.
  • No existeix la Teoria de l'Evolució; només és una llista de criatures a qui Txuck Norris permet viure.
  • Txuck Norris ha aconseguit la quadratura del cercle.
  • Txuck Norris ha completat el Cub de Rubik fent cops de peu giratoris.

Estànsia del Txuck Norris en Valënsia Edit

  • Txuck se fica tots els dumenches en Mestalla, en el cantó dels Yomus, en la camisa del Levante, la bufanda del Madrit i una bandera dels Països Catalans; i els Yomus li seguixen els cantics.
  • El que cada vegada quedem menos coloms en la plaça de la Reina no es per cap decret de l'Achuntament, sinó perque a Txuck Norris no l'argarraben a cap club de caça perquê l'arma reglamentaria no podia ser una AK-47
  • La paella mixta la inventà Txuck Norris cuant treballaba en la Pepica, se li acabà un dia el conill i tirà gambes i sepia. Ningú no tingué collons a dir-li que això ni era paella ni era res.
  • La última barraca que queda al costat de la depuraora de Pinedo encara no l'han tirat perque es propietat de Txuck Norris, ya que baish de la barraca ni ha un zulo aon a anat amagant els cadavers dels seus enemics.
  • El pilar aon se monta el tablao pal Papa en el pont de Monteolivete encara no sa llevat, no perque vullga conservarse, sino perque l'any que ve vindra Txuck Norris y els seus fidels voldran adorar al seu deu... de fet se estaba pensant en ampliar la siutat pa que càpien tots.
  • Txuck Norris feu el examen del Michà de Valencia, en castellà , sinse ficat un puto asento, sinse comes i caganse en la mare de tots els catalans... trague Matricula d'Honor cum laude i automaticament se li dona el titul de filologia valenciana.
  • El Parotet i la Pantera Rosa foren escultures de Txuck Norris i si estan ficaes es perque el dia que se lleven Txuck Norris es vengara de Valencia... aixina que disheules aon estan!
  • Cuant Txuck Norris aprengué valencià li agradà tant que el parlaba sinse parar a tot lo mon... de fet ara l'idioma es oficial en Cuenca, Mursia, Teruel i el Estat Lliurement Assosiat de Requena.
  • Cuant Txuck Norris fou conseller de Turisme en la Cheneralitat, El Torrechó d'Alsira, el Xenillet de Torrent, la Coma de Paterna i el Barrio del Cristo foren incluits en la Guia Campsa com a destins turistics paradisiacs.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori