FANDOM

«Impossible is nothing»
-Sant Carlos Fabra, Plusmarquiste de delictes

'Ste bon home actualment es persitent de la Diputació de Cagalló de la Plana només per obligació moral ja que fen tantes destrosses, fen-i-desfén, roban i creant empreses fantasmes i que l'electorat no li diga res veu necessari persistir en el poder fins que la gent se done compte. Ja se sap que en provincia de cegs. El tort es el president.

L'ull Edit

Diferents llegendes hi han pel que fa al seu ull tort, aci van algunes que diuen els trobadors de la provincia:

Sauron.jpg

Aon está'l Visprin recontra

1.- El seu problema de l'ull ve donat a intentar un moviment d' ulls com Marujita Diaz fea antaño i fa ara pa ixir a la tele.

2.- Una altra i que pren molta més força es que este ull, prenen consciència va pendre la decisió d'anarse'n de tot el cos d'este bon home per la seua maldat extrema i exiliant-se en un altre món per a poder conquerir-lo sense massa maldecap ni unes ulles de sol que li molestaren. A la dreta una fotografia de fa poc del seu ull.

Be Fabra, my friend Edit

Estò de ser Fabra a la provincia de Castelló es un xollo. La seua familia esta en el power des de fa temps, antes que Rita o Eduardo naixqueren per aci o simplement li's va'grar esta terreta. Tot comença amb el tio Pantorrilles qui va fundar el Cossi, partit polític que manà i controlà la província pel nostre be fent valer els mètodes caciquils propis d’aquell periode històric.

Despues vingueren mes familiars hasta que arriba son pare: Carlos Fabra Andrés, que va participar a la batalla del Pebre amb les tropes fetxistes i entre el 1955 i el 1960 va presidir la Diputació. Conegut com “l’empedraor” perque li agradava l'empedrao ( aka arròs amb fessols, avaetxo i pardalets ) i tot lo que tocava se convertia n' quitrà i ciment. I clar, de tal pal tal astilla, i astilla'ls collons estem per ací d'ells.

Vínculs Edit

Pàgina pa saber qui son Los Otros

Mes informació sobre ells, la familia

From [http://valenciclopedia.wikia.com Valenciclopèdia], a Wikia wiki.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori