FANDOM

Carlo Conti

Carlo Natale Marí Conti

Carlo Natale Marí Conti, en televisió conegut simplement com Carlo Conti (Florència, 13 de març de 1961), és un conductor de televisió italià.

La trajectòria Edit

Conti es va graduar en comptabilitat i entris els anys 1981-1986 ha estat un caixer de banco.[1]

Ell havent assolit un xic d'experiència a la ràdio com a presentador i discjòquei en 1985 per la Rai 1 amb la transmissió musical Discoring[2] va debutar com a presentador de televisió. Posteriorment, l'èxit de la transmissió el va portar a uns altres programes com a: Aria fresca; Domenica In; cinc edicions de Miss Itàlia[1][2]; L'eredità; I Migliori anni; Tale i Quale Show; Si può fare!; Festival di San Remo de 2015, 2016.

Ironia del destí, el 15 de juny de 2011 un asteroide va ser nomenat Carloconti 78535.[3]

Vida privada Edit

Conti al futbol és un fanàtic de l'equip Florència. Això sobre la seva vida privada és conegut per ser molt reservat. El 16 juny 2012 Conti es va casar amb Francesca Vaccaro i el dia 8 febrer 2014 va néixer el seu primogènit Mateo.[4]

Referències Edit

  1. 1,0 1,1 Dell’Arti, Massimo Parrini. Catalogo dei viventi. Marsilio, 2009.ISBN 978-88-317-9599-9.
  2. 2,0 2,1 Aldo Grasso, Massimo Scaglioni, Enciclopedia della Televisione, Garzanti, Milano, 1996 – 2003. ISBN 881150466X.
  3. Carlo Conti, ecco il mio nuovo show senza pianti né litigi.
  4. Carlo Conti è diventato papà.

Enllaços externs Edit

Italiano

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori