Fandom

Valenciclopèdia

Canet d'en Berenguer

1.062pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Tamé anomená en l'antigort República Socialista Soviètica d'Altabella (que en pau descanse), per tenir alcalde comunista despús 1979 i més pacací VillaBañuelos o Vilanova d'Astroc per ser este xicotet poble el primer escenari on actuà eixe gran prestigitaôr de les finances i el taulell anomenat Enrique Bañuelos, i que per culpa dels catalanistes, amagats sota l'aparensa d'actionnistes virtuosos ja no pot fer paêlles a la Quinta Avenida de Nova Llorq. Cané com li diuen los del Port de Sagunt i demés gent que parle castenallo, era un xicotiu poble on lo més destacable era Casa Roque, on los homens antes d'anar pacal tros es fotien de palometes i carajillos hasta les catxes i lo Castell, caserón en plan Mansión de los Finzi Contini (xé, ja ho sé que la penícul·la és lo Jardín de los Finzi Contini i que ne sabeu molt de sina, que diuen a Barcelona i per ahí, però m'ha paregut ideal dir la Mansión...) que és propietat d'un marquès o conde o jo qué sé quin collons de títol li donaren als seus arrereagüelos i que viu, el molt depravat, a Holanda. Açò va ser fins que feren els blocs de Nova Canet, gràcies als quals els caneteros tenen tota la plaïa encimentada i plena de madrileñs, quan estos tenen festa (les que fa tothom y totadon més San Isidro Lapradort, el Dos de Mallo i la Verbena de la Paloma).

Entre Canet i Nova Canet he ha unes qüantes fanecaês de taroncherars que fan molt i molt feo (fa llauraört!), i que esperem ben aviat siguen arrasaes i en lloch seu s'alcen atrês rascasielos com el que s'ha comensat a fer i que per la mano larga des catalans, jueus, sosialistes i mâçons, s'ha quedat a mig fer.

La patrona ê la Vírquen contra las Fiebres que se selebra ab gran solennitat lo 8 de setembre.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori