Fandom

Valenciclopèdia

Anguiles de Camal

1.063pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Les Anguiles de Camal són un conjunt musical d'Albalat fundat en estiu de 2004 que va durar hasta novembre d'ixe mateix any; com sol passar en este món, no tardaren ni un mes en tornar-se a ajuntar per la pasta...

Vida, obra i milacres Edit

Vida Edit

Ûs quants membres del grup actual s'havien ajuntat en una casa vella qu'els havia dîxat l'Ajuntament; el grup pràcticament es va dissoldre per la falta d'amplificãors i material i per la'expulsió del local a on ensaiãen después d'un concert en el'Atenêo Musical. Poques semmanes més tard (per Nadal), aquells que volien continuar amb el grup es van tornar a ajuntar: Carles els convidà a anar a ensaiar per un temps limitat a ca' sa 'wela; concretament, en el seu quarto.

Después d'insonorißar la'habitació sens' èxit i de portar tot el'equipo començaren a pegar-li: el temps limitat que lis donà Carles s'ha anat allargant hasta el dia de hui, qu'encâ no han trobat cap âtre lloc. Una vegâ començaren els ensaios del grup s'incorporà Xavi a la trompeta. Moisés, que antes cantava junt en Carles, es posà al saxo'; i Jordi, que col·laborà en ells en el concert en Malajunça, s'incorporà definitivament com a guitarrista. Poc después vingué el fitxatge més gran de les Anguiles: Josep l'Home-Trombó, de la Pobla Llarga.

El seu estil musical era ska mchoritariament pero ara s'han pasat als pasodobles i els tangos i toquen tots els disaptes ahi en els chubilats d'Albalat. El seu cantant se lleva la roba en los concerts i se fa la ma davant de tot el public, que s'emociona i li tiren roses, sujetaors i condons gastats.

Obra Edit

Actualment se diuen només Anguiles (aixina, a seques) i totes les cançons són seues llevat d'una versió d'Homenatge a Teresa... en homenatge a Ovidi Montllor. La formació continua seguent la mateixa encâ que, en alguns concerts, l'ex guitarriste Sergi ha col·laborat com a segon' guitarra.

El primer concert en la nova formació va ser el 4 de març de 2005 en el pub La Teulâ, a on van oferir un repertori de nou cançons, set d'elles seues. Des d'entonses, el repertori ha 'nat creixent de concert en concert i han actuat junt en grups com ês Vàters o la Gorda Sossa.

Vincles de fora Edit

  • [ El fòrvm de les Anguiles]
  • Rosck & All S'ha 'cabat el Turboulet

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori