FANDOM

«És la millor'e terra del món aixi el poeta lo va dir'eEl Poeta

«La manta Alcoi i el cabasset mo'n anirem al Postiguet!»
-Cançoneta popular alacantina

Alacant és un imperi que s'exten'e al nord de Fùrcia i al est d'Albasete, tamé és coneguâ com Alicant mes enllà de Gandia, sobretot a Catalunya que és un terme geogràfic molt emprat. Formalment diuen que és una part de la Generalidad Valenciana i destaca pel seu govern tolerant i obert, a la corrupció i al timo de la estanpeta.

Història Edit

Alacant fa 100 anys era una merda punxá en un palo. No tenia ni església i les fogueres les feien en estiu per gastar llenya. Arribá un home i la nomená capital de Provincias, i no se referix al diari, i des de entonses comensaren a aplegar gent a viure. Nostant el territori anomenat Alacant es actualment una de les çones mes poblâes de Españya tenia moltes ciutats molt mes importants les quals ignoraren. La principal és Elx, on viuen els elxeros, un subespecie del hominid caracteritzada pel seu despotisme, xuleria, i bravuconeria. Atres puestos dinterés són:

-Benidorm, colonia anglesa, i capital mundial de la caspa. -Alcoi, on naixqueren el Montllor i Camil·lo. -Origüela, o la olor panotxa. -Crevillent, mala terra pitjor gent. -Torrevieja, 1 2 3. -[Santa Pola], llar de peperos que mengen caldero. -Xixona, que buen turrón, que buen turrón. -Ibi, Tibi i Onil, Regne de les Joguines. -[Elda]], Novelda, Petrer, el triplete. -La Vila Joiosa,Xavea, Seat Altea, Calp persona calba, i tota la Marina, que de fet és colonia forastera, aixi que no conta. -Finestrat, Crisol de Cultures. -Terra Mítica, o tamé conegut per "ni los buitres" o Saplanalandia, segon se vullga. -i Guardamar Fill predilecte de Pompeig Fabra i punt destacat de's Països Valencians i tota ixa mamarratxá.

Politics Edit

En Alacant hi ha una fauna particular coneguda com fauna politica. Enca que no hagen nascut a Alacant si que s'han criat, i han fet les segües carreres politiques a Alacant. El principal és el ex-president de la Generalidad Saplana que fou rexior i alcalde de la població de Benidorm, el seu sogre tenia un secarral, una finca on no creixia ni l'esparto, just al costaet on en un futur se contruiria Terra Mítica, mira tu la casualitat, com és el destí de maliciós i roï.

Un atre que si no esdevengué politic si estigué treballant a Santa Pola fou Mariano Rajoy. I un atre Cartaxenero com Saplana, Trillo, és el candidat nacional per Alacant. Pero no en tots puestos son del PP, d'Alacant tamé ha eixit la portaveu del PSOE, la agarrate al camal Leire Pajín.

Ahores dahora qui mana i té influensia es ex alcalde Diaz Alperi, enca que ara que li han pillat regalant cotxets de luxe i rellotges caros al Ricardo Costa s'ha ficat en un fanganal de categoria.

Lo que está clar de tot açó és que el votant alcantí preferix el politic forastero, de més lluny millor, asturià, alemany, mentre no siga d'aci será bó,i quanti mes me furten mes m'agrâ, perque qualsevol dia pot arribar els dinerets per eixe troset de terra que tinc abandonat, i si és en negre millor perque me lo gaste, que sino el tendria que tindre guardat al banc fent interesos, i axina me puc comprar el Alfa Romeo per fardar en els amics i pagar la mensualitat de la comparsa de Moros i cristians, la colla de les Fogueres, i la cofradia de la setmana santa, que te pares a pensar i dius, m'en ix per un ull de la cara.

Geografia Edit

A Alacant hi ha una oreografia pronunciada, en valencià concretament o-re-o-gra-fi-a. Hi han moltes muntanyetes i turonets, sobretot al nord, amb el Montgólo, la carrasqueta, la serra de Concentaina i tot el secarral aquell. La resta es un secarral encara mes pronunciat, se-ca-rral, arribant al punt de desert inhabitable en moltes zones, on per pura casualitat creix gespeta regada 3 voltes al dia amb l'aiguia de ves tu a saber, en els cridats Campos de Golf, unica reserva de la natura respetada a Alacant.

Qués pot visitar Edit

Carreteres Danger , Hospitals de Campanya, Col,legis de Plafón, son els increibles atractius que disfruta tota la Provincia d'Alacant. "Qué voleu, un apasionant viatge per la carretera mes perillosa i amb mes morts de tota Uropa?? uooooo, visita la N-304! Tram Torrevieja Alacant, una ixpiriencia inolvidable!", sino tamé podeu anar al Aquapark, al Safari de Vergel, o en ultima instancia pasar-vos per Terra Mitica i pendre la solana a 45º gastant-vos tot lo que teniu en unes creïlletes fregides.

Productes Tipics Edit

Els productes tipics de Alacant son coses que mos fan pasar bones experiencies. El nadal tan bonico, i no parle del presentaor, que serien sense els torrons de Xixona o Alacant, tou o dur, i les joguines de Ibi? I L'istiu sense els gelats? Ademes son tipics les sabatilles deportives, que mos acompanyen en els partits de futbito i els xandals que tan be mos senten eixe dia festiu que no tenim ganes d'eixir de casa.

Tamé es tipic la manta al Coll i El Cabaset, el Hercules o Madrid H, el Elx, i el Alcoiano.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori