FANDOM

Valenciclopedisme Atenció atenció! Est' artícul està escrit en pixaví apitxat.

«A la segona va la xona!!»
(Mr. Cabota)

Pepe Botifarra diu qu'ha vist la mar de Gandia

Botifarra, Miquel Gil i... Miquel Gil!?

Miquel Gil versiona âs Lladres d'Al Tall

La rima perfecta del Palmero

La chichonera dels IX

Ês borrellons dels Ovidi Twingos

La 2a Intercomarcal Cabotista va ser el segon congrés del cabotisme modern, organißat per La Cabota pâ commemorar el seu segon aniversari i celebrat al Teatre del Raval de Gandia el dûmenge 1 d'abril del 2007 de 7 de l'esprâ a 9 i pico de la nit.

Història, ponències i prèmits Edit

HistòriaEdit

La 2a Intercomarcal Cabotista va 'conseguir ajuntar a vora dos-centes persones vingudes de diferents comarques pâ assistir âs parlats dês màxims representants del cabotisme intervalencià: el xou va ser conduït per Mr. Cabota des de la sombra i cada acte anava precedit per la cantinel·la corresponent en forma de romanç, cant de batre, danses, bolero i albães.

PonènciesEdit

Ês participants en la 2a Intercomarcal Cabotista van ser, per orde d'aparició, Mýriam Botifarra i son pare en Miquel Gil, Pequeñyo Mulo, Palmero, IX i els Ovidi Twingos, qu'al final van aparéixer tots junts pâ fer-se la foto de rigor.

PrèmitsEdit

Al final de la vêlâ, la'organißació va fer entrega dês primers prèmits Cabota d'Or de la història: Lucrècia de Borja i Bairén va entregar la Cabota d'Or a l'artiste revelació de l'any 2006 a Botifarra i, l'actor Ôscar Jãenâ, la d'artiste col·laboracioniste a Miquel Gil.

Vincles de fora Edit

Bloqurrències Edit

Vêxcau tammé Edit

Palmero.jpg

Palmero el tomaquero, pegant guitarrães en esta Intercomarcal

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori